0

FAQ: Opsigelse og binding

« Tilbage

Opsigelse af nummer

Hvis du ønsker at opsige dit nummer hos bolig:net Mobil, skal du sende en e-mail eller et brev til kundeservice.
Du har ingen opsigelsesvarsel, så når vi har modtaget din henvendelse, vil du modtage en bekræftelse på, at din opsigelse er modtaget og effektueret. Modtager du ikke en bekræftelse, skal du kontakte kundeservice.

Husk at opsige dit nummer, hvis du ikke vil bruge det mere, for pakken bliver trukket til hver den 1. i måneden uanset saldo på din mobilkonto.
Skal du ikke bruge dit nummer i en længere periode, så afmeld tale- og tilvalgspakken på Selvbetjeningen.

Opgørelse af mobilkonto ved opsigelse

30-40 dage efter opsigelsen er registreret, vil kontoen blive endelig opgjort. Efter indhentning af bankoplysninger fra kunden, vil restsaldoen blive fratrukket opgørelsesgebyret på 50 kr. og overføres til kundens konto. Restsaldoen vil være til rådighed imellem en til syv dage efter overførelsen afhængig af banken der overføres til, weekend og helligdage.

Binding

Hos bolig:net Mobil er der ingen binding – vi vil kun have kunder, der har lyst til at være hos os.