0

FAQ: Koder

« Tilbage

PIN og PUK koder

For at undgå misbrug af dit simkort, er det sikret med en PIN kode.

PIN koden skal indtastes, hver gang din mobil har været slukket. Når du modtager dit simkort med posten, vil PIN koden være angivet i det medfølgende brev. Hvis du har glemt din PIN kode, kan du finde den på Selvbetjeningen.

Taster du din PIN kode forkert 3 gange, så skal du indtaste din PUK kode, da simkortet bliver låst.

PUK kode
PUK koden består af 8 cifre, og kan findes i dit velkomstbrev eller på Selvbetjeningen.
Når du har indtastet PUK koden, vil du blive bedt om at indtaste en ny PIN kode. Det er vigtigt, det er en hel ny PIN kode. Hvis du indtaster PUK koden forkert ti gange, vil kortet blive gjort inaktivt og du skal kontakte kundeservice, hvis det er tilfældet.

Login på Selvbetjeningen

Når du har oprettet dig hos bolig:net Mobil, modtager du e-mail med loginoplysninger til Selvbetjeningen på www.bolignetmobil.dk.

Du kan altid ændre din kode inde på Selvbetjeningen eller kontakte kundeservice på tlf.: 70 27 70 67